wtorek, 17 lutego 2015

Kawa z rana, wyjscie, wlosy, Banshee?

Hej. Dzisiaj byl dziwnyy dzien. Wyszlam z domuu :D Dziwne.
Rano napilam sie kawy, ale rano u mnie to godyina 14 , o ktorej wstaje,
Ubralam sie wyszlam ze znajomymi, byl straszny wiatr, brrrrr. Gralismy w pilkarzyki,
i wgl odpaly.  Dostalam maila od pewnej dziewczyny, ktora napisala , ze na sile chce byc jak Banshee.
Kolorowe wlosy itd. Ale ludzie... To ze Zuzia ma kolorowe wlosy nie oznacza, ze kazdy czlowiek ktory tez ma kolorowe wlosy sie do niej upodabnia . Kocham Banshee, ale nie upodabniam sie do niej.. Kazdy czlowiek jest inny. Kolorowe wlosy, i kolorowe podkreslenie oczu zawsze mi sie podobalo. Jestem osoba pokrecona, ktora nigdu nie umie byc powazna, i takie wlosy nadaja taki charakter.. Wiec gdy ktos na mnie spojrzy, to odrazu widac ze jestem krejzolkiem xD Tyle sie wypowiem na ten temat... Nie piszcie mi wiecej takich rzeczy.
Wogóle dzisiaj farbuje sie na fiolet xD

A tutaj pare zdjec

























                                                 GOSHIA.

1 komentarz: